Get your own Booksie page | Edit

Booksie Home

Home | Publish | Read | Writers |

Younhaii



Booksie Address: http://www.booksie.com/Younhaii
Country: Canada
Favorite book: Twilight, New Moon, Eclipse, Breaking Dawn, Night World 1,2 and 3
Member Since: Dec 23, 2008

Featured Writing

This user has no featured writing.

Writing Portfolio

Regret.

Novel by Younhaii
Posted: Mar 19, 2009
Tegan was just about to go to a prom with her boyfriend...

100 Days -- Emo Heart's challenge!

Short Story by Younhaii
Posted: Feb 15, 2009
Emo Heart\'s challenge! ^__^ --- Alexis is 18 years old,...

Runaway (DeathMuffin's challenge!)

Novel by Younhaii
Posted: Feb 14, 2009
Natasha is a 17 year old female. Her parents treated her...

I Was Just Visiting Him, Now Im In His School? An ALL Boys Boarding School?!

Novel by Younhaii
Posted: Feb 13, 2009
Sierra Davis decided to visit her brother Jerome Davis in...

The Hottest Guy In School Is A Vampire?! (Ghosti Harrel's challenge!)

Novel by Younhaii
Posted: Feb 12, 2009
Ghosti Harrel's challenge! --- Allison is a 17 year old...

Past, Present, Future -- Prologue!!

Short Story by Younhaii
Posted: Feb 12, 2009
Prologue --- A girl named Scarlet, was in a coma for 2...

Guns And Roses -- Prologue

Short Story by Younhaii
Posted: Feb 11, 2009
prologue

I Was Just Visiting Him, Now Im Going To His School? An ALL Boys School?! -- Prologue

Short Story by Younhaii
Posted: Feb 11, 2009
Sierra Davis decided to visit her brother Jerome Davis in...

Younhaii's Challenge!

by Younhaii
Posted: Feb 10, 2009
FIRST CHALLENGE WHOO! LOL. Read below please!

Guns And Roses

Novel by Younhaii
Posted: Feb 9, 2009
Emma is a beautiful princess. (Author's note: Im not...

Acting Love (Xcharlix's challenge!)

Novel by Younhaii
Posted: Feb 6, 2009
Yay, xcharlix's challenge!

Your Just Oh-So Perfect (EdwardCulleno8's challenge!)

Novel by Younhaii
Posted: Feb 5, 2009
Jack is a new student. He came to California and attended...

Music Is My Thing

Novel by Younhaii
Posted: Feb 5, 2009
Abby is a normal school girl, until she runs away from...

It's A Pain To See You Gone

Poem by Younhaii
Posted: Feb 4, 2009
Yay! 3rd poem!

Emotions : Sadness

Poem by Younhaii
Posted: Feb 3, 2009
Second poem!~

Love Is Just One Word

Poem by Younhaii
Posted: Feb 3, 2009
Yaay! Ok. This is my first poem. Might not be so great....

Aiko

Novel by Younhaii
Posted: Feb 2, 2009
A 17 year old student by the name of Jamie, left to New...

The Arrange Marriage

Novel by Younhaii
Posted: Jan 30, 2009
Rima, a 18 year old, female student, is living her normal...



READ  NEWS  PLEASE!

My names Nicole ^__^ v.

I love to write stories and poems, although i pretty much suck, and I have alot of spelling mistakes. Haha. Oh well. ^__^

I get hyper at times, mostly at school... not because i love school, just because of a reason, that even I don't know. Haha. Maybe its because I eat icing in the morning. LOL.

My favorite colors are black, white, blue, red. GREEN, Hot pink and GRAY! Haha, yeah. I know what your thinking. "Wow. Alot." or "BLACK?!" or "GRAY WTF!" or "Oh cool pink" or "I LOVE BLUE TOO EEKK! OMFG!" or (xD) "I love red cus it reminds me of edward cullen, twilight, blood, and how sexy edward cullen is" LOLOLOL. IM KIDDING! ^__^

 Oh yeah. I like to joke around and make my things believe in my lies that I make up.

 I like alot of bands like, (english) Mariana's Trench, Panic! At the Disco, Blink 182, Linkin Park, Twilight's music playlist (^__^), Boys like girls, Kevin Rudolph, The Killers, Queen, The Beatles, Metro Station (17 forever), Katy Perry, Paramore, Cute is what we aim for, Hellogoodbye (Oh its love). (ASIAN!) Utada Hikaru, Younha, Wonder Girls, Big Bang, Super Junior, Epik High, BoA, ON/OFF, Yui Makino, Ayumi Hamasaki, Jaketa Takefumi.

I'm asian. Yes. Im asian. :) .... fine then.

I HAD A PINK IPOD FOR CHRISTMAS. I WANTED... BLACK, WHITE OR GRAY! NOT PINK!

Caution: Don't talk about vampires around me. Shh. I only read them SHHH! Vampires drive me crazy! SHHHH! :)

oh hey guess what? I cant spell bald.

I know what your think. "Who the heck doesn't know how to spell bald?! like WTF are they like mental?!"  *ahem* 1) I "forgot" how to spell it. I knew how to spell it before. But just randomly i forgot. HAHAHAHA. LOL. I'mm crazy. 2) I R NOT MENTAL! 3) If i was mental, would I be able to do this: *turns on iPod by herself* Yeah. I CAN DO IT. Haha no im kidding.

Make sure you read the "news" once in awhile. Some important things might show up ^__^

 My birthday is in February 26. Yuuh. I know. 2 more weeks! Yuuush! The suckish part of a birthday is, your getting older. Nooo. ): Hey, you know that song 17 forever by metro station? Ok never mind. I just totally forgot about what I was about to say! :O

 More about me:

 Hair: Black

 Eyes: Brown

 Family: I have 2 siblings, 1 brother + sister = both older than moii! ♥♥

 Full Name: Nicole E.G. (Middle + last name = private)

 Nickname: Nic, Niki or Nicki (i know wierd), for HaileyKaiis...  Mooks. I know wierd. Haha. She got that from my facebook Pet Society user name. ^__^

 Location : Canada

 Age: cant tell ya. :)

 Yeah, ask more questions to find out more about me. ^__^vv Peace~

Hey guys! I might not be able to post fast. Uh... er... im super busy now.  im really sorry. Oh and if i joined any of ur contests im rly sorry if i cant finish. im in a rly bad mood right now. Thanks you guys!

Younhaii has 3 Fans

Comments

About | News | Contact | Your Account | BooksieSilk | TheNextBigWriter | Self Publishing | Advertise

© 2013 TheNextBigWriter, LLC. All Rights Reserved. Terms under which this service is provided to you. Privacy Policy.