Misery Only Knocks Twice Character Pics

Reads: 1555  | Likes: 0  | Shelves: 0  | Comments: 27

  • Facebook
  • Twitter
  • Reddit
  • Pinterest
  • Invite

Status: Finished  |  Genre: Romance  |  House: Booksie Classic

He was an older guy and she was a schoolgirl. He was her brother’s best friend and she had hated the guy since she was twelve years old.
But when he moves in with them for the summer for reasons that no one knows she begins to see a crack in that muscled facade of his. Can this means that hate can turn into something she never expected?
But his secret is one that could tear her life apart and her family as she knows it....

Kristin Hudson aka Kiki, Kiks or Kristy

altaltalt

Darren Kelleher

alt

alt

altaltalt

Steve Hudson

alt

Julia aka Jules

alt

Mr. Kelleher (Darren's father)

alt

alt

Karina Hudson (Steve and Kiki's mother)

Casey Pierce

altalt

Jerome Hudson (Steve and Kiki's father)

alt

K guys, here is what I picture they look like!! You may have your own image so let me know what you think!!

BTW this is Dexter, Casey's dog...I think he is the most adorable dog ever!!

alt


Submitted: December 30, 2010

© Copyright 2021 Inky30. All rights reserved.

  • Facebook
  • Twitter
  • Reddit
  • Pinterest
  • Invite

Add Your Comments:

Comments

Debbie Rain

i like the pictures!! esecially of Darren :) keep me updated please :D

Thu, December 30th, 2010 10:20am

Author
Reply

Ha ha I know, yummy!! :D
Will do!!
Annie xox

Thu, December 30th, 2010 7:39am

livexlaughxlovex

*Swoon* Darren is hot! Seriously! Dexter has to be the most adorable dog ever! Love these pictures! They're amazing!

Thu, December 30th, 2010 11:35am

Author
Reply

I know right? He is so damn perfect for how I pictured him!!
I love the dog, as much as I looove Darren, I possibly love Dexter more!! :P
Thank you!!
Annie xox

Thu, December 30th, 2010 7:43am

chikapr

OMG.... Darren is so HOT
not as hot as Dexter but HOT
LOL

Thu, December 30th, 2010 1:14pm

Author
Reply

ha ha I know in fairness!! Dexter is just amazing!! How bout the ideal of Darren holding Dexter! :P
Annie xox

Thu, December 30th, 2010 7:34am

Ally999

OMG darren is fit as hell, omg im in da house and the girls are doing me hair for hen night, an dim looking at Darren's picture, (i said i wouldnt get drunk, hehehehe, im drunk, well tipsy, ehehehhehe) which wasnt a good idea at all, lol. I really love the pictures there really good.
-ally-

Thu, December 30th, 2010 1:19pm

Author
Reply

Ya he is so damn hot!! I'm kind of in love with him myself like!! Defo don't tell Max now!!
yey I am so glad you're having a good time!!
Thank you! :D
Annie xox

Thu, December 30th, 2010 7:34am

jellylver123

hehe i love kiki and Darren, but i think kiki's dad is a bit too young?

Thu, December 30th, 2010 3:03pm

Author
Reply

Maybe a tad but I was tryin to find someone who loooked like they could fit Kiki and Steve's looks!! Old men are really hard to find!!
Annie xox

Thu, December 30th, 2010 7:13am

Sarabethany

Kiki is beautiful, but a natural beauty. She has the BIGGEST blue eyes OMG!! Darren surprisngly pulled off the stubble look, and he has nice (bone structure) I know that sounds weird but I love the angles of his face, so modelesque which makes him more handsome. Steve is EXACTLY what I pictured him to be, which honestly, I didn't think he would be. Julie is gorgeous and I can definitely see why many (boys) like her. And OMG Casey is so adorable...in an attractive way of course, he has that face that would be SO easy to talk to. LOVED the pics :)

Thu, December 30th, 2010 3:06pm

Author
Reply

i know!! But the way Darren described her eyes in chapter eight meant I was like Perfect!! :D
Ha ha I know right? Ya I love him!! So many pics to choose from so was so hard to limit it!!
Really? Yey!!!
Ya she is, the hair was what sold me to her and ha ha ya, he had to look sweet!!
YEY!! Thank you!! :D
Annie xox

Thu, December 30th, 2010 7:12am

MadyBabe

Damn is Darren ever hot, Casey isn't that hot

Thu, December 30th, 2010 3:07pm

Author
Reply

Ya he's okay looking but Darren is just amazing!! I saw him and I was like U r Darren!! :D
Annie xox

Thu, December 30th, 2010 7:10am

webkitten

yay! darren is so hot haha :)
Kiki or kristen is not how I imagined her really I imagined her younger looking with dark hair and more kind of rock chick? but she is really pretty and thats just the image I built up in my head. Anyway I will go check out the new update now :)

Thu, December 30th, 2010 3:21pm

Author
Reply

Thank you!! I love him myself!!
O well I said she was blonde and she is eighteen! I thought she looked young enough but not too young as Darren does look old so I didn't want it to be like old oak and sapling kind of thing!!
Thank you pet!! :D
Annie xox

Thu, December 30th, 2010 7:32am

vanessaxoxo

I knew had a good reason for being Team Darren - HE'S FREAKINN HOTTT *fans myself*!!!!!!!!!!!! Anyway, I love the pictures, I full thought Kiki was a brunette though! The dog is so cute too :D

Thu, December 30th, 2010 4:08pm

Author
Reply

Nope Kiki is blonde!! I usually write brunette so said it was time to give blonde a chance! :P
I know right? I was full "hello there!" Tempted to put a whole page of pics of him and bout one of Kiki!! :P
Thank you!! :D
Annie xox

Thu, December 30th, 2010 8:11am

Love Me Not

omg that puppy is soooooo cute just want to pick it up and hug it sooo much love the other photos as well off to read the story now

Thu, December 30th, 2010 6:47pm

Author
Reply

Ha ha thank you!! I know I love it!! :D
Thank you!!
Annie xox

Thu, December 30th, 2010 10:55am

tinafairy98

I love them

Thu, December 30th, 2010 7:26pm

Author
Reply

Thank you!!
Annie xox

Thu, December 30th, 2010 11:44am

DJbunny

AWW THAT PUPPYY IS TEH CUIEST THING ON THRE. Hm.. is it okay to say i want to stick with how they look in my head? :3... Just Yeah.. they didn;t look like imagined.. But everyone is different ^_^'' Well nice pictures anywayy. I Think That Dog Is just So Cutee

Fri, December 31st, 2010 5:22am

Author
Reply

Ha ha I know I love it!!
Course you can!! no way is this the way they look to everyone!! these r just the pics I used when writing them!!
Annie xox

Fri, December 31st, 2010 3:18am

PoisonIvyBeauty

Fri, December 31st, 2010 8:44am

Author
Reply

hee hee hee damn booksie!! :P
Annie xox

Fri, December 31st, 2010 3:05am

PoisonIvyBeauty

Ok so stupid Booksie wouldn't post my comment. But anyway's as I was saying. OMG someone please hand me something for my drool *drools over darren* seriously if Kiki doesn't want Darren than I'll take him off her hands gladly, lol. Ummmmm for some reason I'm not likeing Kiki's eyes there a little 2 slanted for me. Also I think u nailed the picture of Steve perfectly because thats exactly how I pictured him, he's adorable 2!

Fri, December 31st, 2010 8:58am

Author
Reply

Yey!! I love how people have imagined Steve the same as me!! :D
Are they? O i was tryin to get really bluey green eyes so hers seemed sorta perfect colour!!
I no, there is kind of a line forming over him!! yummy!!
Glad you liked them!! :D
Annie xox

Fri, December 31st, 2010 3:08am

violetrose

I've been waiting for this for a while now!! Yay!!! :) Although they aren't exactly what I had in mind, but close, and it really does fit!! Gotta say, the one that fit my imagination most was Jules, or maybe Kiki!! Don't forget to keep me updated!! ;)

Fri, December 31st, 2010 11:36pm

Author
Reply

Bear in mind my dear, these are what they look like to me, how I imagine when I'm describing them!
I know you guys all of have different images of them so they're yours, not for these to detract from!!
Ya Jules is perfect for Jules, even though it's all posy, you can still see her fun side!! :D
Annie xox

Sat, January 1st, 2011 12:47am

BareFootSurfer

Ok. The one of Darren sitting in a car and the one of Darren wearing a hat are my favorites. I'll never understand the obsession some girls have with cheekbones. I never understood it, never will. I like my boys a little ugly. But not too ugly, just enough that they go from model to boyishly cute.
Ok I'm gonna go read this story now.

Sat, January 1st, 2011 2:08am

Author
Reply

Ha ha I have an obsession with cheekbones! can't help but think they're unreal and Darren has some awesome cheekbones!:P
Thank you! :D
Annie xox

Sat, January 1st, 2011 12:52am

tattooedmoon

OH MY GOSH!!! Darren is so gorgeous and so is George Clooney i mean his father haha;)
Casey's preppy look or someting is cute i think;)
In my head Kiki is prettier than the picture you posted but i still your Kiki is pretty;)
Godbless&Love,love,love!

Sun, January 2nd, 2011 1:07am

Author
Reply

Ha ha since Darren is gorgeous, his father had to be a gorgeous oldie so who better than Clooney!! :P
Ya Casey is preppy alright, he's more the all american boy!
I know, she is pretty but I didn't want her to be knockout either! She had to be vulnerable, yet have an edge to her!
Annie xox

Sun, January 2nd, 2011 12:44am

Buzzgirl

I started reading the story, then spotted these pics. have to say Dougray Scott is an absolute lustafter fave of mine.....pity he's one of the Dad's!!

I must be getting old!!!

by the way Darren is way yummy....though does seem a lot older than Kiki.....says the girl lusting after Dougray:)

Even more keen to read story now.....

- buzz

Sun, January 2nd, 2011 2:32am

Author
Reply

Ha ha ha I know!! Ever since I saw him on Desperate Housewives, I was like hmmm not bad for an oldie-ish!! :P
Kiki and Steve are quite pretty(sorry to describe Steve as pretty) but ya so the father needed to be okay looking. Early 40's as it was a shotgun wedding as you'll find out in the story in later chapters!!
He is three years older but the hair was too perfect to pass over. I constantly say Darren has floppy brown, messy, rumpled hair so his was perfect for it.
Hope you like it!!
Annie xox

Sun, January 2nd, 2011 12:38am

CrazyH

Oh my GOD! Who's the Darren guy??? I think I've seen em before. Infact, I think I'd been considering for one of my stories or something but didn't end up choosing him. What's his nammme? :) Rly good pix! Do kmu!

Sun, January 2nd, 2011 6:41pm

Author
Reply

Jon Kortajarena, he's a spanish model?! How could you not choose him hun? He's FAB!!!!
Thank you and will do!!
Annie xox

Sun, January 2nd, 2011 11:05am

strawberrygirl

well, well, isn't darren one piece of gorgeousness? Wouldn't mind him as a boyfriend ;D

Mon, January 3rd, 2011 11:50am

Author
Reply

Ha ha ha i no, but hands off!! he is kiki's!! :P
Annie xox

Mon, January 3rd, 2011 4:59am

Facebook Comments

More Romance Miscellaneous

Other Content by Inky30