Whispers And Wings (My Novel Finally Has Title yay)

Reads: 427  | Likes: 0  | Shelves: 0  | Comments: 6

  • Facebook
  • Twitter
  • Reddit
  • Pinterest
  • Invite

Status: Finished  |  Genre: Fantasy  |  House: Booksie Classic

this is just a lil something about the novel im going to be getting published

Thank you to all of you

who have given my titles to work with and come up with an idea i was going to choose Kiss of death but i was told it was already a book so i can not choose that name (sorry)

so Wings of Sorrow it is :)


Submitted: March 02, 2009

© Copyright 2021 XxXxSamanthaxXxX. All rights reserved.

  • Facebook
  • Twitter
  • Reddit
  • Pinterest
  • Invite

Add Your Comments:

Comments

NikiFM

umm lets see i would say angels and demons but thats already a dan brown book lol. umm ill think about it lol. oooo worlds collide lol ill keep thinking

Tue, March 3rd, 2009 5:53pm

Author
Reply

=) thanks,, yeah i cant think i sat in my room for an hr trying to think of a title lol

Tue, March 3rd, 2009 10:04am

Carmell

What about.....the Kiss Of Death? It sounds cool.....I don't think it's been used already. But sre you seriously getting it published for real? Like, the type of books I can buy at a store? How do you do that? Awesomeeeee! Wait, I'll give you a list.

1. Kiss of Death

2. Bite Me

3. iBite (lol, like iPod. But u can change it to iBitten as well.)

Fri, March 6th, 2009 5:00pm

Author
Reply

ooo thoes are good titles hmm i like kiss of death .. hmm yeah i am getting it published i went to create a space and it tells you how and its free its like awsome and if this publishing doesnt work then i will check out diff ones but if this one works yay..... and i think it will be sold on like amazon and online stores but i might like buy a bunch and then if ppl actually want them then ill send them one they just have to contact me on my booksie profile.... thanks for the comment and great idea for titles

Fri, March 6th, 2009 11:44am

Freddo

I like Kiss Of Death too. Plz write some more!!!!!!!

Sun, March 8th, 2009 5:43pm

Author
Reply

yeah i like that one hmm i might b
pick that one ill finsish it and then see if it fits.. it fits right now but ill see when im done thanks for the comment =)

Sun, March 8th, 2009 8:39pm

newmoon13

hmmmmm
i have nonthing omgomg omg tell me when ur book is allready publish cause i reallly want to read it

Fri, April 10th, 2009 8:39pm

Author
Reply

:P thanks and i will def tell you

Fri, April 10th, 2009 2:44pm

Gadzookziie Spice 99

mmmm maybe The Kiss Of Darkness :)?
I'm not really that good at titles myself but I like the sound of the other one :) Please could i be cheeky and ask you to read my two novels - Vampires & Werwolves 1-5 and The Changeing x x x good luck AND I WILL DEFO READ YOUR UPCOMING NOVEL

Sun, April 26th, 2009 12:07pm

Author
Reply

haha lol kay thanks... i will def read ur novel thanks for the comment =)

Sun, April 26th, 2009 11:31am

newmoon13

i loveeee the tittel ^_^

Fri, June 5th, 2009 8:16pm

Author
Reply

thanks but i changed it agian haha lol i couldnt decide on one so ikeep switching it

Sun, June 7th, 2009 3:37pm

Facebook Comments