Jump to Navigation Menu

Profile

iGuard

Location: Nashville!, United States

Member Since: August 2009

Open for read requests: Yes

Profile Information

Heyyy peoples thank yoos much for visiting my page!!! I'm, like, only a couple days old in Booksie time, so that's why my profile looks like CRAP. But oh well. I have to do everything on my Wii console if I want today get online because my laptop is fried LOL! Gots to get a neww one. Anyway... My name is Katiana Nicole but most of my friends call me Katie since no one can pronounce it correctly. It's not that hard. Katiana rhymes with 'Lotiara'. Well, kinda. Forget it just call me Katie! I'm 14, but in April I'll be 15! Hahaha sorry felt like laughing. THE BEST MOVIES IN THE WORLD ARE TRANSFORMERS, THE PURSUIT OF HAPPYNESS, I AM LEGEND, TAKEN, HANCOCK, 7 POUNDS, LIVE FREE OR DIE HARD, GRAN TORINO, SPIRITED AWAY, CLOVERFIELD, PRINCESS M0NONOKE... so much more but those are the ones that always come to mind! I love end-of-the-world stuff, so if you know of any poems/stories like that, or if you want me to read your stuff, leave a comment on my page and I'll gladly oblige! But remember, I have to type everything by remote on a friggin Wii so it'll be slow going for my stories (I have to point at all the letters on the screen!! Pray I won't die!) LOL so yeah. And that's another reason why everything is one big paragraph. I'll prolly separate it all with a / or something. Sawce! (sry!) Hmm... Michael Grant is a genius.us Seriously. Love his books! And HOLY CRAP! MY GUINEA PIG JUST JUMPED ON HIS IGLOO HOUSE!! (sry I'm like super random) His name is Munchi! And I've noticed his lips look like Owen Wilson's! Hahaha! Hmm... OMG Lucas is my bestest guy friend in the whole world! And he's hot, too! We do marching band together - he's percussion, I'm colorguard - which is SOOOO FUN! I love Japanese food. Especially Pocky! Uhh I'm Black and Asian - does that make me Blakasian? Or maybe Blackanese! LOL! My room is soooo messy, yet I'm a neat freak everywhere else. Weird I know. Hmm... KINGDOM HEARTS IS SO FRIGGIN AMAZING I WISH I COULD LIVE IN THAT GAME!!! AND FIRE EMBLEM! Oh yeah, and even though this doesn't exactly prove it, but if you need an editor, talk to me and I'll totally do it! I never get below 100 in English and Grammar and Literature. Man I wish you could read one of my prologue's in its original format, it's in verse! But this stupid Wii is not meant for typing, but who cares? I LOVE CHALLENGES!

Quickees

This is where you can leave a short message for the writer. All Quickees are public. To leave a private message, use the private messaging system.

If you want to write a quickee (a remark or a hint for example) on this writer's profile, please sign in.