Jump to Navigation Menu
PoeticQueen
PoeticQueen

PoeticQueen

PoeticQueen


Profile

PoeticQueen

Location: United States

Member Since: October 2011

Open for read requests: Yes

Profile Information

ABOUT ME

 

Welcome! My Name is Tasha. Writing is my passion. It allows me to

express myself when words fail me at the tongue. I enjoy releasing my feelings

of sadness, tension, happiness, pain, pleasure, and various other emotions onto a

sheet of paper because it truly makes me feel free. I love & breathe music.I listen to about everything from Justin bieber to the hood shxt.. I love ($$$.] , Shoes, Family, & most importantly GOD. .

Random Questions

 

 

 1. Do you sleep with your closet doors open or closed?  Both , doesn't really matter.

 

2. Do you take the shampoos and conditioner bottles from hotel? No

 

3. Do you sleep with your sheets tucked in or out? I leave em tucked in.

 

4. Have you ever stolen a street sign before? No , why would I do that?

 

5. Do you like to use post-it notes? Yeah , they come in handy from time to time.

 

6. Do you cut out coupons but then never use them? I never cut out coupons period
 
 
7. Would you rather be attacked by a big bear or a swarm of a bees? Neither but i'll take the bees between the two :)

 

8. Do you have freckles? Nope

 

9. Do you always smile for pictures? Nah , I make all types of face smile ,frown, silly face ect :)

 

10. What is your biggest pet peeve? I have two many to name but one of them is being ignored

 

11. Do you ever count your steps when you walk? Nope , I just get to where im going.

 

12. Have you ever peed in the woods? Nope

 

13. What about pooped in the woods? Nah

 

14. Do you ever dance even if theres no music playing? Yeah , why not :)

 

15. Do you chew your pens and pencils? Nah, that's kinda weird :/

 

16. How many people have you slept with this week? None.

 

17. What size is your bed? Full

 

18. What is your Song of the week? Rihanna Talk That Talk LOVE DHAT SHXT :)

 

19. Is it okay for guys to wear pink? Yeah, I don't see anything wrong with it if they can successfully put it off.

 

20. Do you still watch cartoons? Rarely, hey im still young :)

 

21. Whats your least favorite movie? Can't think of one right now.

 

22. Where would you bury hidden treasure if you had some? I wouldn't tell you lol.

 

23. What do you drink with dinner? Anything nice, cold, and refreshing.

 

24. What do you dip a chicken nugget in?  BBQ sauce.

 

25. What is your favorite food? Don't have one.

 

26. What movies could you watch over and over and still love? Umm. . Love & Basketball, The Wood, Love Don't Cost A Thing, John Tucker Must Die, StepMom, Uptown Girls,
John Q, TOO many to name plenty more lol.

 

27. Last person you kissed/kissed you? I kissed my Mother on the cheek & my boyfriend kissed me last.

 

28. Were you ever a boy/girl scout? Never.

 

29. Would you ever strip or pose nude in a magazine? Nah, that's not my thing.

 

30. When was the last time you wrote a letter to someone on paper? Umm , two months ago. .

 

31. Can you change the oil on a car? Yeah.
 
 
32. Ever gotten a speeding ticket? No
 

 

33. Ran out of gas? Lol No , but that would probably be funny.

 

34. Favorite kind of sandwich? Turkey

 

35 Best thing to eat for breakfast? French toast, sausage, eggs, and Orange juice sounds nice.
 
 
36. What is your usual bedtime? I don't have one.

 

37. Are you lazy? Sometimes , who isn't?

 

38. When you were a kid, what did you dress up as for Halloween? Mcdonald's small frie was my best dressed costume one year lol.

 

39. What is your Chinese astrological sign? I have no clue.

 

40. How many languages can you speak?  One

 

41. Do you have any magazine subscriptions? Nah, I don't read magazines alot.

 

42..Which are better legos or lincoln logs? Legos

 

43. Are you stubborn?  Yeah, most certainly.

 

44. Who is better...Leno or Letterman? I like em both
 
 
 
MUSIC IS LIFE
 
 
 
 
 
RIHANNA♥
 
 
 LjX3Bl.jpg
 

 

 

Quickees

This is where you can leave a short message for the writer. All Quickees are public. To leave a private message, use the private messaging system.

If you want to write a quickee (a remark or a hint for example) on this writer's profile, please sign in.

Fans of PoeticQueen:

PoeticQueen is a Fan of:

PoeticQueen is a member of: