Sydney77055

Sydney77055 Profile


Sydney77055

Location: United States

Member Since: January 2011

Open for read requests: Yes

Featured by author

Profile Information

About My Writing: I've always loved writing. I got my first award for writing in 2nd grade but have become more shy about my writing. I'm always saying "Give me your honest opinion." to my friends/family but get kinda hurt when they don't like my work. That's a reason I joined, cause I don't know any of you so if you don't like me it doesn't offend me! But I hope you'll like me!

About Me: My name is Sydney. I'm not rich (i hope to be though!) but i'm not poor. I have 3 siblings: Candace, my sister, Logan, my younger step-brother, and Chandler, my older step-brother. I have 4 pets: Oreo, my dog, Forest, my fancy mouse, and Toad and Bowser, my african dwarf frogs. I have a DS, a DSi, 2 Xbox360's, a Wii, and an iPhone. I love video games. My hobbies are writing, acting, drawing animated inanimate objects, drawing weird unicorns, playing video games, reading, climbing trees, and falling out of trees. I'm kinda selfconfident (Ex: I know i'm gonna be famous for some sorta art form one day. notice how I used know.). I'm weird (Ex. I can lick my elbow and have a crush on my dog!). But ya love me anyway! (you do right?) I love pop music and can't stand country. I'm disappointed at my singing skills cause I can only sing slow songs or I sound like a dying parrot (trust me that doesn't sound good i've been there). And that sucks cause I only like fast and up-beat songs. Anything else ya wanna know? Just ask in the comments! (won't answer questions about my age, phone #, address, race, or other really personal things.

My Current Writing: Okay so right now I'm writing a young adult novel called 'Charmed!' It's rated PG for flirtation, mild violence, and crude hummor. Sounds awesome right? Well read the summary if ya wanna know more! Summary: Christina is just your average 14-year-old girl; she has a boyfriend, an annoying brother, and an evil grandmother. That lasts until Hunter finds their mom's diary. Then her boyfriend tries to kill her brother, her brother becomes the most important thing in her life, and she ditches her grandmother. Hunter is your average 10-year-old boy: he hates his sister's boyfriend, has a bossy sister, and a confused and mean grandmother. That is until Christina reads their mom's diary. Then his sister's boyfriend tries to kill him, he would do anything to protect his sister, and he leaves his grandmother. Will these two siblings survive the dangers that lie ahead of them, and more importantly, each other? The first chapter, 'Are You Trying To Ruin My Love Life?' is out now! Oh and I know milkshake77055 posted the exact same thing, but ima let you in on a secret. Im milkshake77055!!!!! Okay, so gotta question? Ask!!!!

Quickees

This is where you can leave a short message for the writer. All Quickees are public. To leave a private message, use the private messaging system.

If you want to write a quickee (a remark or a hint for example) on this writer's profile, please sign in.

Sydney77055 is a Fan of:

Sydney77055 is a member of: